söndag, juli 20, 2008

Dag 5- Sammanfattning dröjer

Som ni kan se nedan blev sammanfattningen av fredagen klar först idag och jag är långt ifrån klar med lördagen. Ärligt talat har jag nog tagit mig lite vatten över huvudet med ambitionen att skriva dessa sammanfattningar varje dag under semestern men tanken var ju god. Jag ser stora problem med att hinna ikapp för kommer vi iväg på bussturerna imorgon och på måndag blir det inte mycket tid över till att skriva. Det får helt enkelt bli stödanteckningar och sen skriver jag färdigt hemma. Men mobilblogga kommer jag såklart göra ändå så ni behöver inte oroa er för att det ska utebli.

1 kommentar:

Rebecca sa...

Hälsa Johanna att hon ska ta sina mediciner så ofta som möjligt, hur äckliga de än är. För de hjälper. Sen kan hon följa med ut utanför dörren...Hon borde ta Omepraxol mot magkatarr. Fungerar som trolldryck!